Achter de Schermen: Planning voor meerdere teams

TeamTelefoon wilde weten hoe de gebruikers de dienst ervaren en heeft een enquête uitgezet onder de gebruikers, met als einddoel om de gebruikerservaring te kunnen verbeteren. De komende tijd zullen wij via de nieuwsbrieven, blog en in de serie “Achter de schermen” de resultaten delen, tips geven en de nieuwste functies uitleggen die zijn uitgerold. Dit alles komt voort uit de feedback die wij van jullie hebben mogen ontvangen.

Werk jij wel eens wijkoverschrijdend?

Door het personeelstekort in de zorg wordt van jullie steeds vaker gevraagd om ook "wijkoverschrijdend" te werken - dus in meerdere wijkteams. Zo is er vast wel eens een collega ziek, of misschien werk je wel standaard in twee of meer verschillende wijkteams. Het is dus goed mogelijk dat jij ook wel eens (tijdelijk) in meerdere teams actief bent. Helaas had TeamTelefoon nog geen goede oplossing om in meerdere teams tegelijk je bereikbare dienst in te plannen.

Zo werkte het tot nu toe

Als je in meerdere wijkteams werkzaam bent moet je nu per team een apart account aanmaken. Je bereikbaarheid geldt nu namelijk altijd per account, wat gelijk is aan per team. Als je de bereikbaarheid voor een ander team wil opgeven, dan moet je uitloggen en onder een ander account weer opnieuw inloggen. Lastig voor jullie en wij vinden ook dat dit beter moet. Onze ontwikkelaars hebben flink wat tijd gestopt in het ontwikkelen van een nieuwe functie. Zo maken we jouw werk efficiënter en blijft er meer tijd over voor zorg.

Zo gaat het werken

De nieuwe functie maakt het mogelijk om met één account een aparte bereikbaarheid in te stellen per team. Zo kun je dus bij Team A een andere bereikbaarheid hebben dan bij Team B, zonder dat hier een apart account voor nodig is! Dit scheelt natuurlijk behoorlijk in tijd, je hoeft nu niet meer constant te wisselen van accounts. De functie is te gebruiken op de webversie en via de app op de mobiele telefoon. Je kunt ook nog steeds je bereikbaarheid opgeven door te bellen naar je team.

Hoe maak je gebruik van deze functie?

Deze instelling staat niet automatisch ingeschakeld bij elke klant. Wil je dit wel? Neem dan contact op met de applicatiebeheerder zodat jullie zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van deze nieuwe mogelijkheid.

Mis jij nog iets in TeamTelefoon? Laat het ons weten door dit formulier in te vullen of laat het weten in de reacties.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief: