Skip to main content

Het is je misschien al opgevallen, maar TeamTelefoon is vernieuwd. In juli 2019 hebben we een stille release gedaan van de vernieuwde versie. Veel van jullie hebben al kennis gemaakt met de nieuwe TeamTelefoon app en zijn enthousiast. Via dit artikel willen we je op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen en vragen wij jullie een korte enquête in te vullen

Mobiel werken

De smartphone is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Dit zien wij ook onder onze gebruikers en klanten. Velen die onlangs nog werkten met een onverwoestbare Nokia hebben de overstap gemaakt naar de smartphone. Op deze manier wordt de communicatie met collega’s en cliënten nog een stuk makkelijker. Ook bestaan er handige apps die het werk een stuk gemakkelijker maken Ben je benieuwd naar andere apps die onmisbaar zijn voor jouw telefoon? Wij hebben er hier een aantal voor je op een rijtje gezet.

TeamTelefoon vernieuwd

We hebben jaren aan feedback en gebruikerservaring gebundeld om TeamTelefoon te verbeteren. Aan de hand van deze informatie en onze eigen ervaring hebben we een volledig nieuwe app ontwikkeld. De nieuwe app sluit aan op de steeds meer digitaliserende werkwijze in de zorg. De nieuwe app heet “TeamTelefoon” en de voormalige app heet nu “TeamTelefoon classic”.

Voordelen van de nieuwe TeamTelefoon app

Maar wat is er dan eigenlijk allemaal veranderd en waarom zou je gebruik maken van de nieuwe app? We hebben de voordelen van de app voor je op een rijtje gezet.

  • De oude webapp is moeilijker te gebruiken via de smartphone. Daarom hebben we een app ontwikkeld die je gemakkelijk kunt gebruiken op je mobiele telefoon. Omdat je account gekoppeld is aan je telefoonnummer, heb je bovendien geen gebruikersnaam en wachtwoord meer nodig. 
  • Daarnaast kun je in een handomdraai standaard werkdiensten toevoegen. Het opgeven van je beschikbaarheid wordt op deze manier nóg makkelijker. 
  • Ook is het nu mogelijk de beschikbaarheid van andere teamleden in te plannen via de app. Op deze manier kan er makkelijker een dienst of een deel van een dienst overgedragen worden. Dit is bijvoorbeeld handig bij een spoedgeval. 
  • Verder is er een notificatiefunctie toegevoegd. Dit houdt in dat er een notificatie gestuurd wordt naar alle gebruikers wanneer er niemand op beschikbaar staat. Op deze manier kun je met je team er voor zorgen dat er altijd iemand bereikbaar is. 
  • Het overzicht van de gesprekslogs bevat nu ook een checklist. Via deze checklist is het voor het hele team duidelijk welke gesprekken afgehandeld zijn en welke nog aandacht nodig hebben.
  • Ook kun je met de nieuwe TeamTelefoon app de voicemail afluisteren in de app. Wanneer je een oproep mist, kan je hele team de ingesproken voicemail beluisteren. Dit maakt het werken nog efficiënter.

Benieuwd naar jouw mening

Mede door jullie hebben wij van de grond af een nieuwe app kunnen opbouwen die voldoet aan alle wensen. Mis je toch nog functies of wil je graag iets kwijt over het gebruik van TeamTelefoon? Laat het ons weten via deze korte enquête en maak kans op een TeamTelefoon prijzen pakket.

 

Bij TeamTelefoon zijn wij gedreven om de zorg te verbeteren. Meer weten over TeamTelefoon? Bekijk dan onze productpagina.

Geïnteresseerd in meer van zulke artikelen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

window.dojoRequire([“mojo/signup-forms/Loader”], function(L) { L.start({“baseUrl”:”mc.us19.list-manage.com”,”uuid”:”f8c9448a6aafafc42ef82b499″,”lid”:”3aa09c1deb”,”uniqueMethods”:true}) })