Telefonische oproepen van cliënten of collega’s afhandelen kost zorgmedewerkers veel tijd en frustratie. De reden: zij moeten werken met een fysieke doorgeeftelefoon of met een omslachtig telefoniesysteem dat niet optimaal werkt voor zorgteams.

Telefonische bereikbaarheid van zorgteams verbeteren

In dit dossier vertellen zes betrokken mensen van zorggroep Amaris gedetailleerd hoe ze samen met TeamTelefoon hun telefonische bereikbaarheid hebben verbeterd, wat hun ervaringen zijn en welk resultaat ze in korte tijd bereikt hebben.

Wil jouw zorgorganisatie, net als Amaris:
.Makkelijk zien wie bereikbaar is en welke telefoontjes al afgehandeld zijn?
.De foutgevoeligheid en tijdrovendheid van doorgeeftelefoons verminderen?
.Geen generieke telefoniedienst gebruiken die niet optimaal is voor de zorg?
.Geen (externe) servicedesk moeten inschakelen om een wijziging door te voeren?
.Subsidie willen aanvragen voor e-health?

Amaris vertelt hoe zij dit hebben bereikt.

Vul jouw gegevens in en ontvang het dossier direct in je mailbox!

Vind je onze artikelen leuk? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang om de week onze meest recente artikelen!