TeamTelefoon ondersteunt zorginstellingen om hun bereikbaarheid nog beter te regelen. Bij alles wat we doen, kijken we continu of het beter, slimmer of efficiënter kan. We optimaliseren onze app continue. Dit doen we door middel van innovatief denken en intensief contact met onze klanten en partners. Vandaag vertellen we je meer over de voordelen van de koppeling met Nedap Ons.

Plannen en roosteren

Door de plan- en roostermodule van Nedap Ons te koppelen aan TeamTelefoon, wordt het plannen van de bereikbaarheid nóg makkelijker. Elke dag worden de geplande diensten automatisch overgenomen in TeamTelefoon. Zo is het in beide systemen duidelijk wie dienst heeft en wie per dienst telefonisch bereikbaar is. Bovendien hoeft de planning nog maar één keer ingevuld te worden. Verandert er op de dag zelf iets in de planning? Dan kunnen teamleden zelf de diensten aanpassen in de TeamTelefoon-app.

Slim doorschakelen

Dankzij de koppeling met Nedap Ons kan TeamTelefoon nu nog slimmer doorschakelen. Inkomende oproepen van cliënten worden automatisch doorgeschakeld naar het bereikbare teamlid op de route waar het telefoontje over gaat. Kan die medewerker niet opnemen? Dan schakelt de app van TeamTelefoon het telefoontje automatisch door naar de andere bereikbare collega’s, de achterwacht of de voicemail. Hiermee worden de inkomende oproepen relevanter voor jou en kan jij de cliënt beter helpen. 

Meer weten?

Ben jij benieuwd wat TeamTelefoon voor jouw zorgorganisatie kan betekenen? Download de brochure hier en neem voor meer informatie contact met ons op. Bel naar 085-8884445 of stuur een e-mail naar Allert Post via allert@teamtelefoon.nl.

Of kom op 9 juni aanstaande langs op de Nedap Ons Kennismarkt in het Openluchtmuseum in Arnhem. Ontmoet ons en wissel ervaringen uit met andere professionals in de zorg.

Vind je onze artikelen leuk? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang om de week onze meest recente artikelen!