Nog nooit waren de personeelstekorten in de zorg zo groot. Door vergrijzing zullen deze tekorten alleen maar toenemen, terwijl je er voor wilt zorgen dat je zorgverlenende teams optimale zorg blijven bieden aan cliënten.

Bereikbaarheid vormt hierbij een belangrijk onderdeel. Als een cliënt belt, wil hij of zij graag snel een antwoord of hulp. TeamTelefoon biedt uitkomst. Dankzij onze app, zijn zorgmedewerkers beter bereikbaar en besparen ze veel (reis)tijd. Zo blijft er meer tijd over voor het verlenen van zorg.

Ben je benieuwd hoe TeamTelefoon de bereikbaarheid van jouw teams kan verhogen? Meld je dan aan voor ons expert webinar.

Tijdens dit webinar gaat onze COO Pepijn Kromhout in gesprek met wijkverpleegkundige Thamar Kolthof. Hij vertelt je alles over o.a. de functionaliteiten, de implementatie en het gebruiksgemak en Thamar deelt haar persoonlijke ervaring met de TeamTelefoon-app.

In 30 minuten maak je kennis met:

  • Wat is TeamTelefoon?
  • Hoe ziet de technische implementatie eruit?
  • Klantcase: hoe ervaart Thamar en haar team het werken met TeamTelefoon?
  • Wat levert het werken met Teamtelefoon op voor jouw organisatie?

Door de interactieve opzet is er ruimte om in te gaan op enkele vragen.

Zien we je de 13e?

Vind je onze artikelen leuk? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang om de week onze meest recente artikelen!