De functies

Met TeamTelefoon regel je gemakkelijk en efficiënt de bereikbaarheid van jouw team. Maar hoe gaat dat precies in zijn werk? Welke functies heeft de app? Lees hieronder meer over de functionaliteiten en mogelijkheden.

Teams

Teamnummer

Elk team krijgt een eigen 085-nummer of indien gewenst een lokaal nummer. Ook is het mogelijk het bestaande bereikbaarheidsnummer te behouden.

Duidelijk overzicht van de bereikbaarheid

Binnen de app heb je een duidelijk overzicht van alle teamleden en wie er op welk moment bereikbaar is.

Gemakkelijk zelf teamleden toevoegen en verwijderen

Via het teamoverzicht kun je gemakkelijk nieuwe teamleden toevoegen of een bestaand teamlid verwijderen uit jouw team.

Lid zijn van meerdere teams

Je kunt lid zijn van meerdere teams en voor elk team een aparte planning invoeren.

Plannen

Gemakkelijk bereikbaarheid vooruit plannen

In de app kun je snel en eenvoudig bereikbaarheidsdiensten inplannen.

Vaste diensttijden

Je kunt in de app standaard bereikbaarheidsdiensten voor het team aanmaken. Deze worden automatisch herhaald.

Snel eigen bereikbaarheid wijzigen

Huidige of geplande diensten wijzig je makkelijk door op de desbetreffende dienst te klikken.

Gebruik van achterwacht mogelijk

Oproepen die niet worden opgenomen door bereikbare teamleden kun je doorschakelen naar de achterwacht. Zo krijgt een cliënt of klant altijd iemand aan de lijn.

Plannen

Gemakkelijk bereikbaarheid vooruit plannen

Via EEN druk op de knop kunnen eenvoudig bereikbaarheidsdiensten ingepland worden.

Vaste diensttijden

Binnen de app kunnen standaard bereikbaarheidsdiensten van het team aangemaakt worden.

Snel eigen bereikbaarheid wijzigen

Huidige of geplande diensten kunnen gemakkelijk gewijzigd worden door op de desbetreffende dienst te klikken.

Mogelijkheid gebruik achterwacht

Belletjes die niet worden opgenomen door bereikbare teamleden, worden doorgeschakeld naar de achterwacht. Zo weet je zeker dat de cliënt of klant een medwerker aan de lijn krijgt.

Gesprekken

Gespreksoverzicht

In het gespreksoverzicht kun je direct zien wie er wanneer gebeld heeft en welk teamlid het gesprek heeft beantwoord.

Checklist voicemails en gemiste gesprekken

Indien een gesprek niet is opgenomen wordt dit gemarkeerd als ‘Nog af te handelen’. Dit creëert duidelijkheid onder teamleden over welke cliënt of klant nog teruggebeld moet worden.

Afluisteren voicemail

Ingesproken voicemails kun je direct afluisteren in de app. Het teamlid dat het afhandelt vinkt de voicemail daarna af.

Gedeelde contactenlijst

Sla telefoonnummers op in de gedeelde contactenlijst van het team. Zo zien alle teamleden meteen de naam van de beller, in plaats van alleen het telefoonnummer.

Efficiënt werken

Notificaties indien niemand ingepland staat

Als er geen teamlid is ingepland voor een aankomende dienst stuurt TeamTelefoon automatisch een notificatie naar alle teamleden.

Plannen voor andere teamleden

Meestal vult iedereen zijn eigen planning in, maar je kunt ook de planning voor iemand anders verzorgen. Zo kan één teamlid verantwoordelijk zijn voor de gehele bereikbaarheidsplanning.

Teamchat

Het team kan binnen de app eenvoudig met elkaar communiceren via een beveiligde chat.

Team voicemail

Ieder team kan eenvoudig zelf een eigen voicemail-begroeting instellen.

Efficiënt werken

Notificaties indien niemand ingepland

Als er geen enkel teamlid is ingepland voor een aankomende dienst stuurt TeamTelefoon automatisch een notificatie naar alle teamleden.

Plannen voor andere teamleden

Het is mogelijk om de planning van andere teamleden te verzorgen, zo zou één teamlid verantwoordelijk kunnen zijn voor de gehele bereikbaarheidsplanning.

Teamchat

Het team kan binnen de app eenvoudig met elkaar communiceren via een beveiligde chat.

Team voicemail

Ieder team kan eenvoudig zelf een eigen voicemail bericht instellen voor het team.

Beeldbellen

Snel verbinding maken

Binnen een paar klikken zet je een stabiele videoverbinding op met de cliënt of klant.

Contactenlijst

Gebruik de gedeelde contactenlijst om snel contact te maken via beeldbellen.

Geen extra app of account nodig

Beeldbellen werkt vanuit de app. Zowel de medewerker als de cliënt of klant hoeft geen extra app te downloaden of een account aan te maken.

Weinig handelingen voor cliënt of klant

De cliënt of klant hoeft alleen te klikken op een link in een sms-bericht om het beeldbellen via zijn of haar smartphone te starten.

Benieuwd hoe het beeldbellen werkt? Bekijk dan onze uitleg video.

Beheerders account

Teams

Als beheerder heb je overzicht van alle teams binnen een organisatie en de mogelijkheid om nieuwe teams aan te maken.

Gebruikers

Je ziet welke gebruikers er zijn in een organisatie en van welk team zij lid zijn.

Statistieken

Je kunt data exporteren van bepaalde periodes, waarin bijvoorbeeld het aantal inkomende, beantwoorde en gemiste gesprekken staan.

Uitgebreide instellingen

Je kunt zelf instellen wat er gebeurt met een inkomend gesprek als er niemand is ingepland of wanneer niemand de telefoon kan opnemen.

Beheerders account

Teams

Overzicht van alle teams binnen een organisatie en de mogelijkheid om nieuwe teams aan te maken.

Gebruikers

Overzicht van alle gebruikers binnen een organisatie en van welk team zij lid zijn.

Statistieken

Er kunnen data-exports gemaakt worden van bepaalde periodes, waarin bijvoorbeeld het aantal inkomende, beantwoorde en gemiste gesprekken in staan.

Uitgebreide instellingen

Hier kan worden ingesteld wat er gebeurt met een inkomend gesprek indien er niemand is ingepland of wanneer niemand de telefoon op kan nemen.

Benieuwd naar de kosten en mogelijkheden van TeamTelefoon voor jouw organisatie? Vraag nu een offerte aan!

Integraties

TeamTelefoon integreert eenvoudig met andere diensten. Zo worden communicatie en bereikbaarheid op een snelle en betrouwbare manier geregeld – met behoud van bestaande systemen.

Nedap Ons

Door de plan- en roostermodule van Nedap Ons te koppelen aan TeamTelefoon, wordt het plannen van de bereikbaarheid nóg makkelijker. Elke dag worden de geplande diensten automatisch overgenomen in TeamTelefoon. Zo is het in beide systemen duidelijk wie dienst heeft en wie per dienst telefonisch bereikbaar is. Bovendien hoeft de planning nog maar één keer ingevuld te worden. Verandert er op de dag zelf iets in de planning? Dan kunnen teamleden zelf de diensten aanpassen in de TeamTelefoon-app.

Dankzij de koppeling met Nedap Ons kan TeamTelefoon ook slimmer doorschakelen. Inkomende oproepen worden automatisch doorgeschakeld naar het bereikbare teamlid op de route waar het telefoontje over gaat. Kan die medewerker niet opnemen? Dan wordt het telefoontje automatisch doorgeschakeld naar de andere bereikbare collega’s, de achterwacht of de voicemail. Hiermee worden de inkomende oproepen relevanter voor jou en kan jij de cliënt beter helpen.

Medido

TeamTelefoon werkt samen met de slimme medicijndispenser Medido. Hierdoor worden de meldingen van Medido automatisch doorgestuurd aan het team. Deze meldingen verschijnen in de teamchat en kunnen direct afgehandeld worden. Zo komen alarmeringen zonder omwegen direct bij het zorgteam.

Vraag nu informatie aan

Wij zullen z.s.m. contact met je opnemen om de mogelijkheden voor jouw organisatie te bespreken!