De voordelen van Teamtelefoon

Zorgteams zitten nou eenmaal vast aan administratieve taken en dat kost tijd. Deze tijd steken we allemaal liever in goede zorg. Teamtelefoon maakt dit op verschillende wijze weer mogelijk.  Zo is het team veel beter bereikbaar voor cliënten doordat de beschikbare teamleden individueel gebeld worden op hun telefoon. Het is niet meer nodig om onhandig de diensttelefoon door te geven wat vaak veel tijd en moeite kost. Daarom is TeamTelefoon de oplossing: meer aandacht voor zorg, minder voor doorschakelen en gedoe.

Telefoonnummer

Bij Teamtelefoon krijgt ieder team een eigen telefoonnummer waarop zij bereikbaar zijn. Het oude nummer kan echter ook eenvoudig behouden worden zodat er geen nieuw nummer gecommuniceerd hoeft te worden aan klanten.

E-mailnotificatie

Teamleden worden via een e-mail op de hoogte gesteld van gemiste gesprekken of voicemail zodat deze via de app snel en eenvoudig afgehandeld kunnen worden. Daarnaast wordt er ook een mail verzonden als er te weinig beschikbare teamleden zijn.

Slim doorschakelen

Inkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar beschikbare teamleden. De wijze waarop dit gebeurt worden kun je makkelijk zelf instellen. Zo kan er willekeurig worden doorgeschakeld maar kan er dat ook gebeuren op basis van een vooraf ingestelde volgorde of van wie het langst al niet gebeld is.

Eigen begroeting

Met TeamTelefoon bepaal je zelf wat de beller hoort. Spreek zelf de teamvoicemail in, bepaal de openingstijden van het team of schakel bij geen gehoor het belletje door naar een vast nummer. De keuze is aan jou.

Integratie

TeamTelefoon werkt eenvoudig samen met andere diensten. De koppeling met Nedap ONS Planning maakt het mogelijk de bereikbare diensten te laten synchroniseren met TeamTelefoon. Daarnaast zorgt de koppeling met Medido ervoor dat de zorgberichten van de Medido-medicijndispenser automatisch doorgestuurd worden naar het team.

  • Telefoonnummer

    Bij Teamtelefoon krijgt ieder team een eigen telefoonnummer waarop zij bereikbaar zijn. Het oude nummer kan echter ook eenvoudig behouden worden zodat er geen nieuw nummer gecommuniceerd hoeft te worden aan klanten.

  • E-mailnotificatie

    Teamleden worden via een e-mail op de hoogte gesteld van gemiste gesprekken of voicemail zodat deze via de app snel en eenvoudig afgehandeld kunnen worden. Daarnaast wordt er ook een mail verzonden als er te weinig beschikbare teamleden zijn.

  • Slim doorschakelen

    Inkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar beschikbare teamleden. De wijze waarop dit gebeurt worden kun je makkelijk zelf instellen. Zo kan er willekeurig worden doorgeschakeld maar kan er dat ook gebeuren op basis van een vooraf ingestelde volgorde of van wie het langst al niet gebeld is.

  • Eigen begroeting

    Met TeamTelefoon bepaal je zelf wat de beller hoort. Spreek zelf de teamvoicemail in, bepaal de openingstijden van het team of schakel bij geen gehoor het belletje door naar een vast nummer. De keuze is aan jou.

  • Integratie

    TeamTelefoon werkt eenvoudig samen met andere diensten. De koppeling met Nedap ONS Planning maakt het mogelijk de bereikbare diensten te laten synchroniseren met TeamTelefoon. Daarnaast zorgt de koppeling met Medido ervoor dat de zorgberichten van de Medido-medicijndispenser automatisch doorgestuurd worden naar het team.

Functionaliteit

TeamTelefoon heeft zowel een app- als een web-omgeving. Waar de app vooral focust op de planning voor de korte termijn en de communicatie, kan er in de web-omgeving makkelijk vooruit worden gepland en het team worden aangepast. Zie de tabel hiernaast voor een overzicht van de functionaliteiten voor zowel de app als het web.

Eigen bereikbaarheid snel wijzigen Bereikbaarheid vooruitplannen Inzicht in teambereikbaarheid Belhistorie bekijken Notificatie gemiste gesprekken Teamvoicemail afluisteren Teamchat Team- en gebruiksbeheer Inplannen voor meerdere teams
Kijken of Teamtelefoon iets voor uw organisatie is?