Klantverhalen

TeamTelefoon wordt binnen verschillende zorgbranches gebruikt. Zo hebben wij gebruikers in de kraamzorg, geestelijke gezondheidszorg en wijkverpleging. Ben je benieuwd hoe deze organisaties TeamTelefoon gebruiken? Op deze pagina lees je al onze klantverhalen. Zo krijg je antwoord op vragen als: Hoe is het implementatietraject verlopen? Hoe bevalt het gebruik van TeamTelefoon? En welke positieve effecten heeft het gebruik van TeamTelefoon op de werkwijze?

Klantverhalen

CTB Rotterdam regelt cruciale bereikbaarheid met TeamTelefoon

Het is zaterdagochtend, de wekker gaat. Je hebt geen dienst, maar toch moet je opstaan om de diensttelefoon door te schakelen naar jouw collega. Veel zorgverleners ergeren zich rot aan dit soort omslachtige, makkelijk te automatiseren handelingen. Zo ook de teamleden van het Centrum voor Thuisbeademing (CTB) Rotterdam. Totdat zij…
demi
27 augustus 2020
Klantverhalen

Van centralisatie naar decentralisatie met TeamTelefoon

Je manier van werken met 180 graden omgooien is een uitdaging. impegno was bereid om die uitdaging samen met ons aan te gaan. Het doel: de bereikbaarheid van de zorgteams niet langer centraal, maar decentraal regelen. impegno is actief in de ambulante zorg. De organisatie biedt tijdelijke zorg aan personen…
demi
11 augustus 2020
Klantverhalen

Handmatig doorschakelen verleden tijd voor De Riethorst Stromenland

De bereikbaarheidstelefoon doorschakelen, het is een veel gehoorde ergernis onder ambulante zorgverleners. Het wordt soms vergeten, waardoor een team een hele dag niet bereikbaar is. Bovendien kost het veel tijd die zorgverleners beter kunnen besteden. Ook bij De Riethorst Stromenland liepen ze hier tegenaan en dus was het tijd voor…
demi
17 juli 2020

Vraag nu informatie aan

Wij zullen z.s.m. contact met je opnemen om de mogelijkheden voor jouw organisatie te bespreken!