Onze gebruikers

Steeds meer zorgverleners kiezen voor zelfsturing. Zij werken met zelfsturende teams, waardoor medewerkers zelf meer de regie kunnen houden en verantwoordelijkheid nemen. Teams van tien tot twaalf medewerkers werken het best, zo zien wij in de praktijk. Zo is er genoeg diversiteit, maar is de groep niet te groot om samen beslissingen te nemen. Ook hybride teams zijn voor een deel zelfsturend en hebben baat bij het doorschakelen door middel van TeamTelefoon. Nooit meer telefoons wisselen.

Waarom Teamtelefoon?

Een zorgteam moet natuurlijk altijd goed bereikbaar zijn. Zodra iemand het team belt, verwacht hij of zij antwoord – en vaker nog hulp. Daar komt TeamTelefoon in beeld: wij zorgen voor een centraal nummer dat automatisch wordt doorverbonden met de persoon die op dat moment aan het werk is. Hierdoor krijg je altijd gelijk de bereikbare persoon te spreken.

4.3 out of 5 stars

 Gemiddelde waardering Teamtelefoon, Klantenonderzoek 2018
“Ik vind het een top-app! Het was altijd vervelend als ik bereikbaarheidsdienst had en haast niet normaal kon zorg geven aan cliënten wegens het telkens gebeld worden. Met deze app kun je nu meerdere collega’s aan de bereikbaarheid toevoegen, waardoor je dus niet altijd maar zelf het gesprek aan moet nemen.”

Amstelring Wijkzorg, 2018
“Supergoede uitvinding die past in deze tijd”

Buurtzorg Nederland, 2018
“Ideaal dat er meerdere mensen tegelijk bereikaar zijn en dat je hem soms kan laten gaan als je bezig bent.” 

Amstelring Wijkzorg, 2018
“Prettig dat het minder tijd kost dan de oude manier van doorschakelen.”

Buurtzorg Nederland, 2018