Onze gebruikers

Zorg is samenwerken. Daarom werken veel zorgorganisaties in teams. Dit kunnen verschillende soorten organisaties zijn, zoals gehandicaptenzorg, verloskundigen, GGZ en de thuiszorg. Al deze teams hebben veel aan TeamTelefoon. Kijk maar.

Meer regie

Steeds meer zorgverleners kiezen voor zelfsturing. Zij werken met zelfsturende teams, waardoor medewerkers zelf meer de regie kunnen houden en verantwoordelijkheid nemen. Teams van tien tot twaalf medewerkers werken het best, zo zien wij in de praktijk. Zo is er genoeg diversiteit, maar is de groep niet te groot om samen beslissingen te nemen. Ook hybride teams zijn voor een deel zelfsturend en hebben baat bij het doorschakelen door middel van TeamTelefoon. Nooit meer telefoons wisselen.

 

Waarom TeamTelefoon?

Een zorgteam moet natuurlijk altijd goed bereikbaar zijn. Zodra iemand het team belt, verwacht hij of zij antwoord - en vaker nog hulp. Daar komt TeamTelefoon in beeld: wij zorgen voor een centraal nummer dat automatisch wordt doorverbonden met de persoon die op dat moment aan het werk is. Hierdoor krijg je altijd gelijk de bereikbare persoon te spreken.

De thuisorganisaties Buurtzorg, Aafje en Amstelring Wijkzorg gebruiken TeamTelefoon al. Hun cliënten zijn daar blij mee; de wijkteams zijn beter bereikbaar en mensen krijgen dus betere zorg.