Over TeamTelefoon

Bij ons staat innovatie hoog in het vaandel. Net als de zorg staat TeamTelefoon nooit stil. Hieronder delen wij de laatste ontwikkelingen rondom ons platform.

Op de hoogte blijven van de ontwikkeling van TeamTelefoon? Schrijf je dan hier in voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief.

Over TeamTelefoon

Achter de schermen: eigen bereikbaarheid controleren

Stel je voor: je hebt bereikbaarheidsdienst, maar je hebt al de hele dag geen belletjes binnen gekregen. Logischerwijs ga je je dan afvragen of de bereikbaarheid wel goed is ingesteld. Je wilt dit graag even controleren, zodat je zeker weet dat cliënten iemand aan de lijn krijgen als ze bellen.…
demi
12 september 2019
Over TeamTelefoon

5 tips voor het inspreken van de teamvoicemail

“Goedendag, dit is de voicemail van 0612345678. Spreek een bericht in na de piep.” Dit bericht komt je waarschijnlijk wel bekend voor. Misschien hoor je in je hoofd zelfs de vrouwelijke computerstem die bij deze standaard begroetingen hoort. Niet zo gek, want veel mensen veranderen dit vooraf ingestelde bericht niet.…
thijn
14 augustus 2019