Komt de volgende situatie jou ook bekend voor? Na je dienst moet je nog een half uur terugrijden naar kantoor om de bereikbaarheidstelefoon af te geven. Of je moet je telefoon handmatig doorschakelen. Onhandig toch? TeamTelefoon helpt jou tijd besparen. Wij zetten alle voordelen van de functie ‘Teams’ voor jou op een rijtje.
Teamnummer
Met TeamTelefoon is jouw hele team bereikbaar op één centraal teamnummer. Dat komt niet alleen professioneel over, maar helpt ook om de grens tussen werk en privé te bewaken. Inkomende telefoontjes worden alleen doorgeschakeld naar beschikbare teamleden. Jij wordt dus nooit meer gebeld buiten werktijd. Kan er niemand opnemen? Dan schakelt TeamTelefoon het telefoontje automatisch door naar de achterwacht of de team voicemail. Ook voor de cliënten heeft dit voordelen. Ze hoeven maar één telefoonnummer te onthouden en kunnen het team beter bereiken.
Lid zijn van meerdere teams
Spring jij (tijdelijk) bij om je collega’s te ondersteunen? Geen probleem! Met TeamTelefoon is het mogelijk om lid te zijn van meerdere teams. Voor elk team waar je lid van bent, vul je een aparte planning in. Dat is wel zo overzichtelijk.
Teamleden toevoegen en verwijderen
Wil je een teamlid toevoegen of verwijderen? Ook dat kan je heel gemakkelijk zelf doen. Je bent niet afhankelijk van andere afdelingen of een centrale planner. Je behoudt zelf de controle. De organisatie betaald een vast bedrag per maand per medewerker. Er wordt nooit meer betaald dan nodig.
Duidelijk overzicht van de beschikbaarheid
De TeamTelefoon-app geeft een helder overzicht wie wanneer bereikbaar is. Zo wordt niemand meer onnodig gestoord in de vrije tijd. Handig toch?