Veelgestelde vragen

Hier vind je het antwoord op de vragen die ons het meest gesteld worden. Mocht het antwoord op jouw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op!

Hoe vraag ik een offerte aan?

Je kunt een offerte aanvragen door het offerteformulier in te vullen. Hierbij is het belangrijk om het aantal werknemers binnen je organisatie aan te geven.Wij zullen daarna spoedig contact met je opnemen!

Kan ik een brochure ontvangen?

Jazeker! Je kunt de brochure downloaden op deze pagina.

Hoe voeg ik een nieuw lid toe aan mijn team?

  1. Open de app en klik onderin op ‘Team’
  2. Klik op het plusteken rechtsonder
  3. Er verschijnt nu een 6-cijferige code. Toon deze code aan het nieuwe teamlid
  4. Het nieuwe teamlid dient deze code in te voeren na het openen van de app en is zo lid van het team

Hoe verwijder ik een teamlid uit mijn team?

  1. Open de app en klik onderin op ‘Team’
  2. Klik op het teamlid dat je wilt verwijderen
  3. Klik op ‘Verwijderen uit team’

Hoe verlaat ik zelf een team?

Optie 1:

  1. Open de app en klik rechtsonder op ‘Instellingen’
  2. Klik op ‘Mijn profiel’
  3. Klik op ‘Team verlaten’

Optie 2:

  1. Open de app en klik onderin op ‘Team’
  2. Klik op jouw naam
  3. Klik op ‘Team verlaten’

Hoe voeg ik een nieuwe beschikbaarheid voor mijzelf toe?

  1. Open de app en klik linksonder op ‘Plannen’
  2. Klik bovenin op ‘Ik’
  3. Klik op het plusteken
  4. Nu zijn er twee opties:
    • Door te klikken op ‘Kies een dienst’ kan een standaard dienst worden toegevoegd aan jouw beschikbaarheid. Kies een of meerdere diensten en klik op ‘Bevestigen’
    • Door te klikken op ‘Bereikbaarheid toevoegen’ kan een nieuwe beschikbaarheid worden toegevoegd met een specifieke begin- en eindtijd. Vul de gewenste tijden in en klik op ‘Opslaan’

Hoe voeg ik een nieuwe beschikbaarheid voor een teamlid toe?

  1. Open de app en klik onderin op ‘Team’
  2. Klik op het plusteken rechtsonder
  3. Er verschijnt nu een 6-cijferige code. Toon deze code aan het nieuwe teamlid
  4. Het nieuwe teamlid dient deze code in te voeren na het openen van de app en is zo lid van het team

Hoe wijzig ik een eigen beschikbaarheid?

  1. Open de app en klik linksonder op ‘Plannen’
  2. Klik bovenin op ‘Ik’ of op ‘Team’
  3. Klik op de dienst die je wilt wijzigen
  4. Pas de tijden aan
  5. Klik op ‘Wijzig’

Hoe wijzig ik een beschikbaarheid van een teamlid?

  1. Open de app en klik linksonder op ‘Plannen’
  2. Klik bovenin op ‘Ik’ of op ‘Team’
  3. Klik op de dienst die je wilt wijzigen
  4. Pas de tijden aan
  5. Klik op ‘Wijzig’