De functies
TeamTelefoon maakt teams beter bereikbaar. Cliënten of klanten kunnen altijd hetzelfde teamnummer bellen en krijgen vrijwel direct een bekende medewerker aan de lijn. Geen lange wachttijden meer en onbekenden die het gesprek beantwoorden. Een fijn gevoel. Vooraf zet het team met elkaar hun bereikbaarheidsrooster in de TeamTelefoon-app. Je kan ook werken met een achterwacht of de beller een voicemail laten inspreken voor het team. Ieder teamlid kan deze afluisteren en met een gedeelde checklist afhandelen. Met TeamTelefoon regel je gemakkelijk en efficiënt de bereikbaarheid van jouw zorgteam. Lees hieronder meer over de functionaliteiten en mogelijkheden. Naast onze functies kun je een kijkje nemen bij ons implementatie proces en hoe onze klanten TeamTelefoon ervaren.
Teams
Teamnummer
Elk team krijgt een eigen 085-nummer of indien gewenst een lokaal nummer. Ook is het mogelijk het bestaande bereikbaarheidsnummer te behouden.
Duidelijk overzicht van de bereikbaarheid
Binnen de app heb je een duidelijk overzicht van alle teamleden en wie er op welk moment bereikbaar is.
Gemakkelijk zelf teamleden toevoegen en verwijderen
Via het teamoverzicht kun je gemakkelijk nieuwe teamleden toevoegen of een bestaand teamlid verwijderen uit jouw team.
Lid zijn van meerdere teams
Je kunt lid zijn van meerdere teams en voor elk team een aparte planning invoeren.


Plannen
Gemakkelijk bereikbaarheid vooruit plannen
In de app kun je snel en eenvoudig bereikbaarheidsdiensten inplannen.
Vaste diensttijden
Je kunt in de app standaard bereikbaarheidsdiensten voor het team aanmaken. Deze worden automatisch herhaald.
Snel eigen bereikbaarheid wijzigen
Huidige of geplande diensten wijzig je makkelijk door op de desbetreffende dienst te klikken.
Gebruik van achterwacht mogelijk
Oproepen die niet worden opgenomen door bereikbare teamleden kun je doorschakelen naar de achterwacht. Zo krijgt een cliënt altijd iemand aan de lijn.
Gesprekken
Gespreksoverzicht
In het gespreksoverzicht kun je direct zien wie er wanneer gebeld heeft en welk teamlid het gesprek heeft beantwoord.
Checklist voicemails en gemiste gesprekken
Indien een gesprek niet is opgenomen wordt dit gemarkeerd als ‘Nog af te handelen’. Dit creëert duidelijkheid onder teamleden over welke cliënt nog teruggebeld moet worden.
Afluisteren voicemail
Ingesproken voicemails kun je direct afluisteren in de app. Het teamlid dat het afhandelt vinkt de voicemail daarna af.
Gedeelde contactenlijst
Sla telefoonnummers op in de gedeelde contactenlijst van het team. Zo ziet iedereen meteen de naam van de beller, in plaats van alleen het telefoonnummer.

Plannen
Gemakkelijk bereikbaarheid vooruit plannen
Via EEN druk op de knop kunnen eenvoudig bereikbaarheidsdiensten ingepland worden.
Vaste diensttijden
Binnen de app kunnen standaard bereikbaarheidsdiensten van het team aangemaakt worden.
Snel eigen bereikbaarheid wijzigen
Huidige of geplande diensten kunnen gemakkelijk gewijzigd worden door op de desbetreffende dienst te klikken.
Mogelijkheid gebruik achterwacht
Belletjes die niet worden opgenomen door bereikbare teamleden, worden doorgeschakeld naar de achterwacht. Zo krijgt iedere client toch iemand de lijn.


Efficiënt werken
Notificaties indien niemand ingepland staat
Als er geen teamlid is ingepland voor een aankomende dienst stuurt TeamTelefoon automatisch een notificatie naar alle teamleden.
Plannen voor andere teamleden
Meestal vult iedereen zijn eigen planning in, maar je kunt ook de planning voor iemand anders verzorgen. Zo kan één teamlid verantwoordelijk zijn voor de gehele bereikbaarheidsplanning.
Teamchat
Het team kan binnen de app eenvoudig met elkaar communiceren via een beveiligde chat.
Team voicemail
Ieder team kan eenvoudig zelf een eigen voicemail-begroeting instellen.
Efficiënt werken
Notificaties indien niemand ingepland
Als er geen enkel teamlid is ingepland voor een aankomende dienst stuurt TeamTelefoon automatisch een notificatie naar alle teamleden.
Plannen voor andere teamleden
Het is mogelijk om de planning van andere teamleden te verzorgen, zo zou één teamlid verantwoordelijk kunnen zijn voor de gehele bereikbaarheidsplanning.
Teamchat
Het team kan binnen de app eenvoudig met elkaar communiceren via een beveiligde chat.
Team voicemail
Ieder team kan eenvoudig zelf een eigen voicemail bericht instellen voor het team.

Beeldzorg
Snel verbinding maken
Binnen een paar klikken zet je een stabiele videoverbinding op met de cliënt.
Contactenlijst
Gebruik de gedeelde contactenlijst om snel beeldzorg te leveren.
Geen extra app of account nodig
Beeldbellen werkt vanuit de app. Zowel de zorgverlener als de cliënt hoeft geen extra app te downloaden of een account aan te maken.
Weinig handelingen voor cliënt
De cliënt hoeft alleen te klikken op een link in een sms-bericht om het beeldbellen via zijn of haar smartphone te starten.
Benieuwd hoe het beeldbellen werkt? Bekijk hier een video!


Beheerders account
Teams
Als beheerder heb je overzicht van alle teams binnen een organisatie en de mogelijkheid om nieuwe teams aan te maken.
Gebruikers
Je ziet welke gebruikers er zijn in een organisatie en van welk team zij lid zijn.
Statistieken
Je kunt data exporteren van bepaalde periodes, waarin bijvoorbeeld het aantal inkomende, beantwoorde en gemiste gesprekken staan.
Uitgebreide instellingen
Je kunt zelf instellen wat er gebeurt met een inkomend gesprek als er niemand is ingepland of wanneer niemand de telefoon kan opnemen.
Beheerders account
Teams
Overzicht van alle teams binnen een organisatie en de mogelijkheid om nieuwe teams aan te maken.
Gebruikers
Overzicht van alle gebruikers binnen een organisatie en van welk team zij lid zijn.
Statistieken
Er kunnen data-exports gemaakt worden van bepaalde periodes, waarin bijvoorbeeld het aantal inkomende, beantwoorde en gemiste gesprekken in staan.
Uitgebreide instellingen
Hier kan worden ingesteld wat er gebeurt met een inkomend gesprek indien er niemand is ingepland of wanneer niemand de telefoon op kan nemen.
