Hoe werkt TeamTelefoon?
Met de mobiele app van TeamTelefoon regel jij als zorgverlener zelf je bereikbaarheid. Ieder zorgteam krijgt van ons een eigen zakelijk telefoonnummer waarop alle telefoontjes voor het team binnenkomen. Alle teamleden kunnen gebruikmaken van hun eigen (werk)mobiel. Zij geven van tevoren zelf hun bereikbaarheid op in de TeamTelefoon-app.
Ontdek alles over TeamTelefoon
TeamTelefoon schakelt inkomende oproepen automatisch door naar een bereikbaar teamlid. Neemt het eerste teamlid niet op? Dan schakelt het gesprek door naar het volgende teamlid, de achterwacht of de gemeenschappelijke voicemail. Hiermee kan de cliënt, specialist of mantelzorger de medewerker makkelijk bereiken en is er meer tijd voor het leveren van zorg. Ervaar het gemak van de TeamTelefoon-app en neem zelf de regie in handen. Wil je meer weten over hoe TeamTelefoon te werk gaat? Ontdek dan:
Welke functies de TeamTelefoon-app jou te bieden heeft.
Wat TeamTelefoon jouw bedrijf kan besparen.
Wat TeamTelefoon jouw functie/rol kan opleveren.
Welke andere diensten TeamTelefoon mee integreert.
Hoe jij TeamTelefoon kan gaan gebruiken met het team.
Hoe onze klanten het gebruik van TeamTelefoon ervaren.
Ben je benieuwd hoe TeamTelefoon de bereikbaarheid van jouw teams kan verhogen?
Pepijn Kromhout, operationeel directeur bij TeamTelefoon, is in gesprek gegaan met Thamar Kolthof, wijkverpleegkundige, over de bereikbaarheid van zorgverlenende teams. Goed bereikbaar zijn is belangrijk. Als een cliënt belt, wil hij of zij graag snel een antwoord of hulp. Je kan het webinar hier terugkijken.