Onze cases

Nieuwsgierig hoe andere zorginstellingen TeamTelefoon in de praktijk gebruiken? Lees hier verhalen van onze klanten uit allerlei bedrijfsgroottes. Waarom vinden zij het belangrijk om aandacht te besteden aan: duurzame inzetbaarheid van personeel, werkplezier, interne samenwerking op de werkvloer en hoe draagt TeamTelefoon hieraan bij?

Dossiers

In onze dossiers nemen wij een onderwerp onder de loep en ontleden wij deze volledig. We gaan in op alle ins-en-outs van het onderwerp en laten geen enkele vraag meer achter bij de lezer. De onderwerpen zijn gerelateerd aan de zorgsector, zo hebben wij uitgebreid de bereikbaarheidsdienst behandeld. Mocht je duidelijkheid willen over een van de onderwerpen? Download het dossier direct en krijg antwoord.

BlogDossiers

Dossier: de nieuwe bekostiging van de wijkverpleging

Krijg jij te maken met de nieuwe bekostiging van de wijkverpleging? Dan is dit dossier handig om te lezen. Dit dossier is interessant als je een globaler overzicht wilt krijgen over de effectiviteit van de geleverde zorg die je als team aanbiedt. Een betere samenwerking tussen collega's, gemeenten en zorgverzekeraars…
pieter
januari 6, 2023
BlogDossiers

De klant vertelt: “TeamTelefoon heeft onze bereikbaarheid verbeterd en komt de zorg ten goede.”

Telefonische oproepen van cliënten of collega’s afhandelen kost zorgmedewerkers veel tijd en frustratie. De reden: zij moeten werken met een fysieke doorgeeftelefoon of met een omslachtig telefoniesysteem dat niet optimaal werkt voor zorgteams. Telefonische bereikbaarheid van zorgteams verbeteren In dit dossier vertellen zes betrokken mensen van zorggroep Amaris gedetailleerd hoe…
allert
maart 15, 2021
BlogDossiers

Dossier Bereikbaarheidsdienst

Heb jij telefonische bereikbaarheidsdiensten? Weet jij welke vergoeding je daarvoor hoort te krijgen? De regels over de bereikbaarheidsdienst zijn best ingewikkeld. Daarom zochten we het voor je uit. We vroegen Arbeidsrecht & Sociaal Zekerheidsrecht jurist Marlies Welschen-van der Hoek (FBZ) en Jurist Dennis van Elk (NU’91) over wat de bereikbaarheidsdienst…
allert
september 28, 2020

Klantverhalen

TeamTelefoon wordt binnen verschillende zorgbranches gebruikt. Zo hebben wij gebruikers in de kraamzorg, geestelijke gezondheidszorg en wijkverpleging. Ben je benieuwd hoe deze organisaties TeamTelefoon gebruiken? Hieronder lees je al onze klantverhalen. Zo krijg je antwoord op vragen als: Hoe is het implementatietraject verlopen? Hoe bevalt het gebruik van TeamTelefoon? En welke positieve effecten heeft het gebruik van TeamTelefoon op de werkwijze?

BlogKlantverhalen

Een dag uit het leven van kraamverzorgende Monique

De belangrijkste taak van de kraamverzorgende is de verzorging van de moeder en haar baby. Zij assisteert de verloskundige tijdens de geboorte van het kindje en ondersteunt de moeder en partner waar nodig. In de eerste week na de bevalling kan zij een luisterend oor zijn bij de verwerking van de…
pieter
maart 11, 2022
BlogKlantverhalen

Een dag uit het leven van wijkverpleegkundige Linda

Door weer en wind zien we ze gaan, op weg naar hun cliënten. Vraag jij je ook weleens af hoe het leven van een wijkverpleegkundige eruitziet? Wij wel! We maken graag een praatje met zorgverleners. Of we lopen een dienst mee. Zo krijgen wij een goed beeld van de werkprocessen in…
pieter
januari 31, 2022