Skip to main content

Onze cases

Nieuwsgierig hoe andere zorginstellingen TeamTelefoon in de praktijk gebruiken? Lees hier verhalen van onze klanten uit allerlei bedrijfsgroottes. Waarom vinden zij het belangrijk om aandacht te besteden aan: duurzame inzetbaarheid van personeel, werkplezier, interne samenwerking op de werkvloer en hoe draagt TeamTelefoon hieraan bij?

Dossiers

In onze dossiers nemen wij een onderwerp onder de loep en ontleden wij deze volledig. We gaan in op alle ins-en-outs van het onderwerp en laten geen enkele vraag meer achter bij de lezer. De onderwerpen zijn gerelateerd aan de zorgsector, zo hebben wij uitgebreid de bereikbaarheidsdienst behandeld. Mocht je duidelijkheid willen over een van de onderwerpen? Download het dossier direct en krijg antwoord.

BlogDossiers

Dossier Bereikbaarheidsdienst

Heb jij telefonische bereikbaarheidsdiensten? Weet jij welke vergoeding je daarvoor hoort te krijgen? De regels over de bereikbaarheidsdienst zijn best ingewikkeld. Daarom zochten we het voor je uit. We vroegen Bert de Haas, bestuurder bij FNV en Simone Beer, CAO-onderhandelaar bij NU'91 over wat de bereikbaarheidsdienst precies inhoudt en wat…
allert
september 28, 2020

Klantverhalen

TeamTelefoon wordt binnen verschillende zorgbranches gebruikt. Zo hebben wij gebruikers in de kraamzorg, geestelijke gezondheidszorg en wijkverpleging. Ben je benieuwd hoe deze organisaties TeamTelefoon gebruiken? Hieronder lees je al onze klantverhalen. Zo krijg je antwoord op vragen als: Hoe is het implementatietraject verlopen? Hoe bevalt het gebruik van TeamTelefoon? En welke positieve effecten heeft het gebruik van TeamTelefoon op de werkwijze?

BlogKlantverhalen

Een dag uit het leven van wijkverpleegkundige Linda

Door weer en wind zien we ze gaan, op weg naar hun cliënten. Vraag jij je ook weleens af hoe het leven van een wijkverpleegkundige eruitziet? Wij wel! We maken graag een praatje met zorgverleners. Of we lopen een dienst mee. Zo krijgen wij een goed beeld van de werkprocessen in…
allert
januari 31, 2022
BlogKlantverhalen

‘We kunnen zelf bepalen wie wanneer welk telefoontje oppakt’

Door het gebruik van TeamTelefoon gaat de bereikbaarheid van zorgmedewerkers er enorm op vooruit. Hoe dat er in de praktijk uitziet? Dat vertelt Kim Pelle. Zij is begeleider en plaatsingsfunctionaris bij De Regionale Instelling voor Beschermd Wonen Arnhem & Veluwe Vallei (RIBW AVV). ‘Onze communicatie, zowel onderling als met cliënten,…
allert
maart 29, 2021