Contact

Voor meer informatie over TeamTelefoon of voor het aanvragen van een demo kunt u onderstaand formulier invullen zodat wij contact met u op kunnen nemen. U kunt natuurlijk ook altijd zelf contact opnemen met ons voor meer informatie. 

Meer informatie

Stel hier uw vraag voor meer informatie of een demo.

Contactgegevens

TeamTelefoon B.V. 
Heemraadssingel 89
3022 CA Rotterdam 
Telnr: +31 (0) 85 888 4445
contact@teamtelefoon.nl

 

 

Veelgestelde vragen

Hoe voeg ik een nieuw teamlid toe aan mijn team?

U kunt gemakkelijk zelf een nieuw teamlid toevoegen op de inlogpagina. Bekijk hier een filmpje met uitleg of volg de instructies hieronder. 

  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord 
  2. Klik op 'TEAMS'
  3. Klik op 'Nieuw teamlid'
  4. Vul de gegevens in en klik op 'Opslaan' 
  5. Het nieuwe teamlid kan daarna gemakkelijk zijn/haar wachtwoord veranderen.

Hoe voeg ik een bestaand teamlid toe aan mijn team?

Naast een nieuw teamlid kunt u ook een bestaand teamlid toevoegen aan uw team. Bekijk hier een filmpje over hoe u dit kunt doen of volg de instructies hieronder. 

  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. 
  2. Klik op 'TEAMS'
  3. Klik op 'Nieuw teamlid' 
  4. Klik rechtsboven op 'Bestaand' 
  5. Type de naam in van het teamlid dat u toe wil voegen. 
  6. Er zijn nu twee mogelijkheden:
    • Het teamlid is al lid van een bestaand team.
      1. Selecteer linksboven het team waarin u het teamlid toe wil voegen.
      2. Klik rechts op het symbool om het nieuwe teamlid toe te voegen aan het geselecteerde team. 
      3. Kies vervolgens of u het teamlid toe wil voegen waardoor het teamlid in beide teams lid zal zijn of dat u het teamlid wil verplaatsen naar het geselecteerde team waardoor het teamlid geen lid meer zal zijn van het andere team. 
    • Het teamlid is nog geen lid van een bestaand team. 
      1. Selecteer linksboven het team waarin u het teamlid toe wil voegen.
      2. Klik rechts op het symbool om het nieuwe teamlid toe te voegen aan het geselecteerde team. 
      3. Het teamlid is nu toegevoegd aan het geselecteerde team. 

 

Hoe verwijder ik een teamlid uit mijn team?

Naast het toevoegen van een lid kunt u ook eenvoudig een lid verwijderen uit uw team. Bekijk hier een filmpje over hoe u dit kunt doen of volg de instructies hieronder.

  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
  2. Klik op 'TEAMS'
  3. Selecteer het team waaruit u het lid wil verwijderen. 
  4. Klik op het symbool met de prullenbak naast de naam van het teamlid om het teamlid uit het team te verwijderen. 
  5. Klik vervolgens op 'Verwijderen' in het pop up scherm wanneer u zeker weet dat u het teamlid van het team wil verwijderen. 

Hoe verander ik de volgorde van de teamleden?

U kunt de belvolgorde van uw teamleden zelf en op elk moment veranderen. Bekijk hier een filmpje met een uitleg of lees de instructies hieronder. 

  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord 
  2. Klik op 'TEAMTELEFOON'
  3. Klik op 'VOLGORDE' 
  4. Hier kunt u nu kiezen voor:
    • Eigen volgorde
    • Willekeurige
    • Langst niet gebeld 
  5. Klik op 'Bevestig Keuze' wanneer u een keuze heeft gemaakt. 
  6. Wanneer u kiest voor de eerste optie, kunt u zelf de volgorde bepalen. U kunt nu gemakkelijk de teamleden verplaatsen door deze te verslepen met uw muis. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

U kunt dit gemakkelijk oplossen. Dit doet u als volgt:

  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven. In dit inlogscherm, onder 'Log in met Google' staat 'Wachtwoord vergeten?'. Klik hierop.
  2. Vul uw gebruikersnaam in. Klik vervolgens op verzenden.
  3. In uw mailbox ontvangt u een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
  4. U kan vanaf nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord.

Hoe verander ik het telefoonnummer van een teamlid?

U kunt helaas niet het telefoonnummer van een teamlid veranderen, dit moet het teamlid zelf doen. Het teamlid kan dit eenvoudig zelf doen door de volgende stappen te volgen:

  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord 
  2. Klik op uw naam rechtsboven
  3. Klik op 'Wijzigen' rechtsboven
  4. Klik op het plusje (+) rechts van uw telefoonnummer om een nieuw nummer toe te voegen. 
  5. U kunt vervolgens uw nieuwe nummer selecteren als nieuwe 'Standaard Telefoon'

 

Hoe wijzig ik de bereikbaarheid van een teamlid?

U kunt de bereikbaarheid van een teamlid zelf en op elk moment wijzigen. Bekijk hier hoe u dit kunt doen of lees de instructies hieronder. 

  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. 
  2. Klik op 'TEAMTELEFOON'
  3. Klik op 'Agenda' in het menu links op de pagina. 
  4. Klik op 'Leden' rechtsboven. 
  5. Klik op het symbool rechts van de naam van het teamlid waarvan u de bereikbaarheid wil wijzigen.
    • Voor het toevoegen van een dienst: Klik op 'Nieuwe bereikbaarheid' rechtsboven, vul de gegevens in en druk op 'Toevoegen' of dubbelklik op een gewenst nieuw tijdslot in de rij van 'Planning van (naam teamlid)' waar u de bereikbaarheid toe wil voegen. 
    • Voor het wijzigen van een dienst: houd het tijdslot ingedrukt in de rij van 'Wekelijkse planning van (naam teamlid)' en versleep de dienst naar de gewenste tijden. U kunt ook op het tijdslot klikken en de tijden zelf aanpassen. 
    • Voor het verwijderen van een dienst: klik op het tijdslot en vervolgens op het kruisje rechtsboven het vakje of klik op 'verwijderen' rechtsonder in het pop-up scherm. 

Hoe wijzig ik mijn eigen bereikbaarheid?

Dit kunt u op verschillende manieren doen. 

  1. Bel naar het nummer van uw team. 
  2. Als eerste hoor je wat je huidige status is. 
  3. Luister het keuzemenu af en type vervolgens '1' in om de juiste optie te selecteren en uzelf als beschikbaar op te geven. 
  4. Toets vervolgens het aantal uur in dat je beschikbaar wilt zijn en sluit af met een hekje. 
  5. Uw bereikbaarheid is nu bijgewerkt. 
  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. 
  2. Klik op 'TEAMTELEFOON'
  3. Klik op 'Agenda' in het menu links op de pagina. 
  4. Vervolgens kan je op vijf verschillende manieren je bereikbaarheid doorgeven:
    • Je kunt in het snelmenu bij de 'Nieuwe Bereikbaarheid' knop direct kiezen voor een bepaalde optie. Wanneer je hier op klikt zie je dit direct verschijnen in je agenda. 
    • Je kunt klikken op 'Nieuwe Bereikbaarheid' en zelf de gegevens invullen. Vervolgens klik je op 'Toevoegen' om de gewenste bereikbaarheid toe te voegen. 
    • Je kunt dubbelklikken op de gewenste datum en tijd en vervolgens zelf de gegevens invullen. Vervolgens klik je op 'Toevoegen' om de gewenste bereikbaarheid toe te voegen. 
    • Je kunt klikken op een bestaand tijdslot om dit tijdslot te wijzigen.
    • Je kunt klikken op een bestaand tijdslot om dit tijdslot te verwijderen.  

Hoe wijzig ik de belinstellingen van mijn team?

U kunt de belinstellingen van uw team gemakkelijk wijzigen. Bekijk hier hoe u dit kunt doen of volg de instructies hieronder. 

  1. Klik op 'INLOGGEN' rechtsboven en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. 
  2. Klik op 'TEAMTELEFOON'
  3. Klik op 'Instellingen' in het menu links op de pagina. 
  4. Hier kan je aangeven of bereikbare teamleden een SMS ontvangen bij een gemist gesprek en de rinkeltijd aanpassen.
  5. Klik vervolgens op 'Bevestig Keuze' om uw wijzigingen door te voeren.  

Social Media

Neem ook eens een kijkje op onze social media pagina's!