Als lezer van onze nieuwsbrief ben je waarschijnlijk al bekend met de app van Teamtelefoon of misschien gebruik je hem zelfs al. Maar wie zijn nou de personen erachter? Wie zijn de eigenaren, wie helpt je op weg met de app en bij wie kan je terecht voor software-gerelateerde zaken? De afgelopen weken interviewden wij al onze medewerkers en in dit artikel lees je een korte samenvatting hiervan.
Verschillende afdelingen, maar toch samenwerking
Er is een duidelijke rolverdeling binnen TeamTelefoon. We hebben een development team dat er achter de schermen voor zorgt dat de app goed werkt en nieuwe software schrijft. Een van deze medewerkers, Alex, is ook scrum master, de procesbegeleidster van de developers. Daarnaast staat onze supportmedewerker Daryll klaar voor de (technische) support van nieuwe en bestaande klanten. De eerste gezichten die nieuwe klanten zien, zijn onze algemeen directeur Allert en operationeel directeur Pepijn, die zich bezighouden met de klantprofielen. Ook zeker niet onbelangrijk is onze marketingafdeling, die actief is op social media en inspirerende verhalen deelt van mensen uit de zorgsector.
Dit lijken verschillende afdelingen, maar wij werken meer met elkaar samen dan je denkt. Zo werkt onze product consultant, Kaylee, als een schakel tussen sales en marketing. De ervaringen en vragen die zij hoort van klanten, kunnen door marketing omgezet worden tot een mooie social post of nieuwsbriefartikel. Ook hebben we Hanjo, de product owner, die de schakel is tussen techniek en de gebruikers. Al deze verschillende rollen komen samen tijdens onze meetings. Door onze krachten te bundelen, kunnen we de bereikbaarheid in de zorg het beste helpen.
Gelijke interesses binnen TeamTelefoon
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen achtergrond, interesses en voorkeuren. Toch reageerde iedereen hetzelfde op de vraag wat mijn collega’s aansprak om bij TeamTelefoon te werken: de maatschappelijke impact. De zorg heeft met veel problemen te kampen, waaronder personeelstekort en hoge werkdruk. Deze ontwikkelingen veroorzaakten de vraag naar een betere en efficiëntere bereikbaarheidsapplicatie. Hieruit is TeamTelefoon ontstaan. Iedereen die bij TeamTelefoon werkt is ook enthousiast en gemotiveerd om hun steentje bij te dragen aan het oplossen van deze problemen. Echt zien dat onze app de kwaliteit van zorg waarborgt en de zorgen van zowel zorgprofessionals als cliënten verlaagt, geeft ons voldoening.
Andere voordelen die vrijwel iedereen noemt binnen TeamTelefoon, is de fijne werksfeer. De lijntjes zijn kort en door de open cultuur kun je bij iedereen terecht met je vragen. De hoge mate van samenwerking en de bereidheid om elkaar te helpen draagt hier positief aan bij. Daarnaast waardeert het team de grote flexibiliteit van het werken bij TeamTelefoon.
Werken bij TeamTelefoon
Vind jij de maatschappelijke vraagstukken binnen de zorg ook interessant en wil jij je steentje hieraan bijdragen? Bij TeamTelefoon zijn we altijd blij met nieuwe inzichten. Dit kan op alle gebieden, van marketing of sales tot software developer. We horen graag van je via marketing@teamtelefoon.nl als je enthousiast bent geworden om ons team te versterken!