Skip to main content

Onze cases

Nieuwsgierig hoe andere zorginstellingen TeamTelefoon in de praktijk gebruiken? Lees hier verhalen van onze klanten uit allerlei bedrijfsgroottes. Waarom vinden zij het belangrijk om aandacht te besteden aan: duurzame inzetbaarheid van personeel, werkplezier, interne samenwerking op de werkvloer en hoe draagt TeamTelefoon hieraan bij?

Dossiers

In onze dossiers nemen wij een onderwerp onder de loep en ontleden wij deze volledig. We gaan in op alle ins-en-outs van het onderwerp en laten geen enkele vraag meer achter bij de lezer. De onderwerpen zijn gerelateerd aan de zorgsector, zo hebben wij uitgebreid de bereikbaarheidsdienst behandeld. Mocht je duidelijkheid willen over een van de onderwerpen? Download het dossier direct en krijg antwoord.

Klantverhalen

TeamTelefoon wordt binnen verschillende zorgbranches gebruikt. Zo hebben wij gebruikers in de kraamzorg, geestelijke gezondheidszorg en wijkverpleging. Ben je benieuwd hoe deze organisaties TeamTelefoon gebruiken? Hieronder lees je al onze klantverhalen. Zo krijg je antwoord op vragen als: Hoe is het implementatietraject verlopen? Hoe bevalt het gebruik van TeamTelefoon? En welke positieve effecten heeft het gebruik van TeamTelefoon op de werkwijze?

BlogKlantverhalen

5 tips voor teams op weg naar zelfsturing

We zien het steeds vaker in de (thuis)zorg: zelfsturende teams. De Wageningse Marleen Luiten werkt voor Buurtzorg en is niet anders gewend. Ze wil ook niet anders. Waarom? Omdat het voor haar en haar collega’s hartstikke goed werkt. Hoe creëer je een succesvol, zelfsturend systeem voor je team? Marleen geeft…
allert
augustus 1, 2019