Blog

TeamTelefoon

Met TeamTelefoon behoort handmatig doorschakelen, zoals voor de bereikbare dienst, tot het verleden. In de app van TeamTelefoon kan je dit namelijk voor jezelf, voor één of meerdere collega’s op geplande tijden automatisch laten plaatsvinden. Wil je toch handmatig je binnenkomende gesprekken doorschakelen naar een mobiel toestel? In dit artikel vind je terug hoe je dit voor KPN, Vodafone of T-Mobile moet instellen. Alle inkomende gesprekken doorschakelen Wil je alle inkomende gesprekken direct doorschakelen naar
TeamTelefoon app
Wij krijgen vaak vragen over de zogenaamde bereikbaarheidsdienst en de daarbij behorende vergoedingen die volgens de cao Verpleeg- & Verzorgingshuizen & Thuiszorg geldt. In de cao van VVT vind je afspraken over loon, toeslagen, werktijden, overwerk, vakantie en pensioen. Dit is allemaal redelijk complex en daarom hebben wij dit uitgezocht. In dit artikel beperken wij ons tot bereikbaarheidsdiensten specifiek voor thuiszorgorganisaties.Aan dit artikel kunnen geen rechten worden ontleend. De de beschreven regelingen kunnen verschillen per
Veel zorgteams waarmee wij in aanraking komen, staan te springen om efficiënter aan de slag te kunnen en hierin zelf de regie in handen te nemen. Gelukkig kan dit met TeamTelefoon en de ingebruikname van de app is bovendien ook gemakkelijk. Oké, nu hebben we een gebruiksvriendelijke oplossing, maar hoe gaan we nu werkelijk aan de slag? Het beste is natuurlijk om als team duidelijke werkafspraken te hebben. Om jullie hierbij te helpen hebben wij
Vanuit een compleet andere hoek wordt TeamTelefoon nu gebruikt door Boskalis dat aan de vernieuwing van de N470 tussen Delft en Zoetermeer werkt. Met TeamTelefoon bieden wij dit team in de wegenbouw een oplossing om hun bereikbaarheid gemakkelijk zelf te regelen met het gehele team.  Optimale bereikbaarheid Opdrachtnemers in de bouw worden steeds vaker verplicht door hun opdrachtgever om te allen tijde bereikbaar te zijn in geval van calamiteiten. Vaak wordt hiervoor een bereikbaarheids-telefoon gebruikt
Werk jij in de thuiszorg en ben je in het bezit van een smartphone of tablet van het werk? Dan ben jij niet de enige. Uit een onderzoek van Zorg voor Beter bleek namelijk dat 89% van de thuiszorgmedewerkers hiervan in het bezit is. Een ontzettend hoog aantal, maar waar worden ze eigenlijk voor gebruikt? Thuiszorg op nummer 1 De thuiszorg staat op nummer 1 als het gaat om het aantal medewerkers dat vanuit het
  • Schrijf je in voor onze nieuwsbrief